понеделник, 11 април 2011 г.

You stole my money honey

Всичко се върти.
Бутам колелото докато ме заболи ръката.
Изведнъж то спира. Всичко спира.
Усмивка, две, три, четири и колелото се завърта пак.
Аз въртя колелото напред.
Понякога и назад.
Понякога си правя микс, знаете как един DJ
върти CDто. Получава се някаква каша от
череши, ягоди, какао и шоколадови бисквитки.
Сладко е, да ти се замае главата.
Нагарча от време на време, понякога просто ми се
яде нещо солено. Но мозъкът ми е пълен с тази каша.
Спя докато вървя по улицата.
Понякога отварям очи за реалния свят.
Гледам през прозореца хора, кучета, кал и дъжд.
Отвреме навреме слънце.
След това отново ги затварям.
Потапям се в тази сладка каша
след като съм се изкъпала и цял ден ходя ароматизирана.
Имам вкус на спомени, мечти и щипка реалност.
Моето колело се върти навсякъде, но върви само напред.

Няма коментари:

Публикуване на коментар