събота, 16 октомври 2010 г.

И като заговорихме за завистта...

Основният проблем на хората е, че не гледат собствения си живот. Вглеждат се встрани, било то в близки, познати, в техните съдби, щастия и успехи. И се губят в тях. Губят себе си в една илюзия. Истината е в нас и в нашия път. Този, който трябва да извървим, да се сблъскаме с моменти, които да накарат сърцата ни да бият лудо, да се сблъскаме с щастието, с болката, с трудностите, компромисите и сълзите. Да се научим да бъдем горди, че сме себе си. И с увереността, че сме на правилния път. Защото няма грешни избори в живота, изборите ни ни правят тези, които сме и ако трябва да извървим същия път отново, почти сигурна съм, че всеки един от нас не би променил нищо. Аз съм моите избори, моите чувства, мисли, думи и решения. Аз творя живота си и дори да не съм на добро място в момента, знам, че ще го стигна. Гледайки в моя собствен път. Защото това съм аз, разнообразие от болки и усмивки. И щом съм достигала истинското щастие, защо да не го достигна отново. Всичко е в мои ръце. И най-доброто тепърва предстои.

П.С. За теб също.

Няма коментари:

Публикуване на коментар